بهترین موضوع تحقیق روانشناسی در مورد دانش آموزان تیزهوش

فرصتهایی که در سنین کودکی ایجاد می شوند می توانند به اشتیاق مادامالعمری تبدیل گردند که به دنیای ما تنوع و غنا می بخشند که این تنوع و غنا درنهایت زندگی تمامی انسان ها را ارتقا میبخشد. به عنوان کسی که با کودکان کم سن و سال کار می کنید شما بهترین موقعیت را برای فراهم ساختن چنین فرصتهایی دارید. این یک موقعیت بسیار ممتاز است که در آن قرار داریم ما باید کمک کنیم تا کودکان به نحوی بزرگ شده و رشد کنند که بتوانند تمام قابلیتها و استعدادهایشان را پرورش داده و به کار بگیرند. اگر شما این کتاب را مطالعه می کنید پس این احتمال وجود دارد که شما سرپرستی کودکانی را بر عهدهدارید که توانایی هایی فراتر از اقتضای سنشان نشان میدهند. این کودکان که گاهی اوقات به آنان تال پاپی نیز گفته می شود در سنین پایین تر کارهایی انجام میدهند که شما را حیرتزده می کنند؛ مانند کودکی که به قسمت کتابهای داستان کتابفروشی رفته و برای خودش کتاب می خواند. شکی نیست که گاهی اوقات کودکان خردسال بیشتر ازآنچه ما فکر می کنیم توانایی دارند.

طرح های ملی در بریتانیا (مداخلات اولیه، اسکاتلند؛ بنیاد استیج، انگلیس و ولز) به افزایش سطح انتظارات در میان معلمان و مربیان کمک کرده است. شاید کودکانی که عنوان باهوش و بااستعداد را دریافت می کنند کمتر موردتوجه قرار گرفته اند.

مشاهده شده است که طرح های ملی و بینالمللی به شکل روزافزون به سمت آموزش فراگیر حرکت می کنند. مباحثاتی فراوان در مورد معنی این اصطلاح وجود دارد و کتابهای فراوانی در کتابفروشی ها وجود دارد که دقیقاً به این موضوع پرداختهاند؛ زیرا هدف این کتابها (که موضوعشان آموزش فراگیر است) این است که کودکان از یکدیگر بیاموزند، از بزرگسالانی که اطراف آنها هستند و از جوامع و خانواده هایشان یاد بگیرند.


موضوع پیشنهادی تحقیق روانشناسی :

طراحی بسته آموزشی مبتنی بر خانواده و مدرسه بر سرزندگی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان تیزهوش